Nathalie och jag...

Har ni tillbringat eftermiddagen i köket:)

Vi har gjort en tre rätters  meny till resten av familjen!

Förrätt:
Ångkokt sparris med prosciutto och tre sorters stark ost plomontomat,stekta grönsaker och vitlök och lime dressing!

'fotograf' Nathalie :)

Det vart riktigt poppis här hemma:)

Varmrätt:
Gorgonzola fylld lövbiff med stekt svamp och gräddsås m gorgonzola svartvinbärsgele och stekta grönsaker!

Blev tyvärr bara denna bild på den hihi! alla ville bara ätaaa! så vi glömde bort att ta bild''Märkligt vaa??''

Vi bjöd hem äldsta sonen med och jipppiiii han kom hit ''det gillar vi alla här hemma'' saknade bara Kevin min underbara lilla Kevin nu får du allt komma hem till mamma igen:)

När Robin kommer innanför dörren får han inte vara ifred i äns fem minuter :)

Om jag hade fått med hela bilden så hade ni fått se fyra armar som sträcks upp mot storebror ♥


 

Vi fortsätter med mer mat:) nu har jag laddat över bilderna sen igår med dåvi fick middag hos min mamma o pappa ♥

Mumsig stek med potatis och sås ''mumsigt''

m.mmm!!



Det bjöds på tårta med:)


Efter all god mat blev det Långben som trollband de små:)


En liten stund hihi!



Runt 20 :15  börjar vi göra oss klara för att gå hem i hopp om värmen kommit åter:)


Men som ni som läser min blogg vet blev det att vända tillbax igen!

Så här sov vi gott inatt!!
Finns det hjärterum så finns det stjärterum...

Vi var ''bara sju stycken'' i ett rum,Thomas sov hos Robin och Fiddelie hos sim kompis Alva 'Tack snälla Kattis för Lollo fick stanna kvar hos er'' Så snart vårt hus är klart så kan de vara hos oss och busa!

Tack snälla Mamma o Pappa för vi fick sova och vara hos er! Vi älskar er!!


Nu ska vi börja med den tredje rätten i vår tre rätters meny:)
Stekt frukt och mjukglass och krossade valnötter mumma!

Kram alla!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback