Nova*star S/S 2010 i like it!!!

Nu finns Nova*star S/S 2010 att förboka på kidz:)leveransen skickas ut till oss butiker 16/2 det måste bli på tisdag....

Klistrar in nyhetsmailet som jag försökt skicka ut sen 14:00 idag!

Varför funkar det aldrig som det ska!!

Hej alla fina!

Nu finns NOVA*STAR S/S 2010 att förboka på
www.kidzshop.se
FRAKTFRITT så klart!

Vi har även utökat KATVIG S/S 2010 med ännu en leverans!
FRAKTFRITT även det!



Ni vet att ni kan vinna er order på alla S/S  2010 order på kidz bara genom att lägga en order mellan 14/2-14/5 -2010!

Vi har en riktigt trevlig Nyhet att presentera för alla som funderar på att köpa en bugaboo Cameleon nu i vår/sommar!

Bugaboo cameleon allblack!
limited edition!
Sälj bara på ett fåtal utvalda butiker under begränsad tid!
Går redan nu att förboka för leverans i början av maj 2010.

Bugaboo cameleon ''allblack''
Svart bas klädsel + suflett med ett matt svart chassi!

Vi har lagt handpenning på denna på 1500:- då vi inte har riktigt säkert pris ännu,det vi vet är att det kommer ligga mellan 11-11 500:-

Vill du vara säker på att få denna läckra vagn i den ägo!
Boka nu!

Nu är det fylls på med massa vårnytt så måste vi göra plats för det med så nu har ni världens chans att fynda!!
Vi gör  fyndpaket  fyllda med mängder av fina kläder för en liten slant!
99:- du får kläder för 299:- 199:- du får kläder för 599:-
osv...

Till sist vill jag önskar er alla en riktigt fin!
ALLA HJÄRTANS-DAG!!

Kram/ www.kidzshop.se

vill ni inte längre ha vårat nyhetsmail?
Logga in på mina uppgifter och bocka av nyhetsmailet!



Kommentarer
Postat av: Hanna

:-D jag fick en tre fyra stycken nyhetsbrev tror jag ;-) Västen är sååå tuff! sugen

2010-02-15 @ 12:51:15
Postat av: jessica

ha,ha alltså shoppen fick spel igår!

Fick du dem idag eller redan igår 'fniss'

kram

p,s västen är ett måste för mig i vår,har en mamma som är så duktig på att sticka så den r perfekt till :)



puss

2010-02-15 @ 14:16:39
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

mmm så tufft med väst! jag fick dem inatt någon gång :-D

2010-02-15 @ 20:15:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback