Nu har jag...

Äntligen lyckats att lägga in alla fina Katvig ss10 fina ränder och söta appleprint mysig velour!
Vi har Fraktfritt på Katvig!
+Bonus stege!
Handla för 1000:-få 100:-
Handla för 2000.- få 200:-
Handla för 3000:- få 300:-
osv....




Skönt,nu ska jag bara fixa lite bättre bilder på kläderna men det får bli när jag mår bättre.
Har gjort en sköljning idag då det är helt täppt och så har jag fått ett starkare penicillin som ska bita på det mesta,hoppas nu det gör susen så jag kan komma igång igen...

Vill visa så fint min lillasyster gjort på KIDZ idag:)




God Natt mina fina vänner!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback