Nu ni.....

Med panik i rösten och med ett vrål som skar genom märg och ben berättade mina stora tjejer idag att vi fått två nya husdjur!!!
TVÅ små läskiga men söta möss!!
Här inne,i mitt hem,i mitt tvrum som att det inte var nog så sprang han in i mitt sovrum och försvann!
VART är den nu ''panik o ångest'' ska jag våga sova med risken att ha den krypande uppför mitt täcke,åhhh jag gillar inte detta!!

Jag vill än inte tro dem men jag måste nog inse att de ljuger inte!!Detta är den första gången på riktigt jag önskar att de ljuget för mig!

Det vilar en förbannelse över vårt hem,jag lovar.......



Tviiii vad äckligt!!

Imorgon ska min lille kisse kastreras så kanske är det hans sätt att säga låt bli ni vet mina vad ''morr,morr''..

Men ärligt hur ska jag kunna sova ''ryser''

Idag har det varit fullt upp på kidz som alltid,mycket som skulle skickas och många roliga samtal med kunder som vill köpa vagn eller vill veta något om de produkter vi har...
Efter jobbet så blev det att lägga ut det sista av Katvig SS10 som kom med denna leverans,så mycket fint!
Eller vad sägs om detta:)







Härliga tröjor i mysiga färger...






Söta babykläder:)



Jag är lite små galen i mössor och strumpor:)






åhhhh!!
Jag vill sova men kan inte!!!
Lilla söta mus försvinn ut ur mitt hus!!

NU!!!

Kram alla fina!


Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Hoppas att musen blev lika rädd för skriket som du blev för den. :) Då borde en ju vara borta nu.



Kram

2010-02-10 @ 08:11:50
URL: http://lillmonster.com
Postat av: jessica

hihi jag hoppas verkligen den stack den lilla busen.

så liten o söt men ändå så skrämmande ''fniss''

kram

2010-02-10 @ 08:55:06
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback