Nya bugaboo stuff's-vill ni se??

Som ni som läser min blogg vet så tror jag eller tror jag vet att det kommer bli Bugaboo år i år:)
Som att jag just nu sitter på lite kul nyheter...

Som jag tror alla buggavänner vill se:)

Börjar med:

Bugaboo's nya Åkpåse!

Passar alla bugaboo's vagnar  och kommer i alla nuvarande färger!
Lika bra som innan men ännu bättre ''hänger ni med:)

Nyheter med åkpåsen är dragskon och att den är lite större.
+ att den funkar både till bee o cameleon,frog,gecko.




Bugaboo's sittdyna!
Passar alla bugaboos vagnar.

Sittdynan är vändbar sittdynan andas och avvisar fukt,så att barnen ska sitta bekvämt även om det svettas.
Denna blir en storsäljare,som kommer att kosta 600.- och minns jag rätt finns  den i  butik maj 2010.




perfekt passform..

Sittdynan kommer i Röd,Blå,gul,mörkgrå,offwhite,sand.

Nya stora transportväskan:
rymmer både vagn och mycket annan packning!



1500:- kommer den kosta.

Bugaboo bee sommarsuflett/shade..
kan det bli bättre än så här?

''vi har fuskat lite,och taget på det ovanför sufletten så passformen är super utan suflett under:).

Lite bilder på nya  bee suflettspännet på been.


Kommer lägga ut lite film på hur lätt du vänder på bee'n sittdel och höjer/sänker ryggstöd + lite annat.
Måsta bara lägga lite små 'puss'





Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Åh, jag måste köpa mig en Bee! :)

2010-02-06 @ 22:57:05
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: jessica

Klart du ska ha en bee:)

Den nya är super-duper!!



älskar den



kram o puss

2010-02-07 @ 11:33:51
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback