Ojoj!! Part II...

Inte var det nog med elände!

Efter en trevlig eftermiddag med god middag hos min Mor o Far!
''bilder kommer imorgon''

Kommer vi hem till hur det nu kan vara möjligt kallare hem och eeh nu funkar inte strömmen i halva huset,ingen telefon inget IT och FAN nu har ju proppen till värmen gott!

THomas  går ut och ska byta propp POFF sprack ni gick porslinet sönder i proppskåpet!!NU går det inte att byta propp och här heller och det är iskallt,kommer inte värmen igång då fryser rören sönder helt och då är det nog så gott som kört att få någon ordning på detta hus!

Vart ringer man 20:20 på en lördag med alla vägar igen snöade?!

Thomas ringer runt och får till slut tag på vår lokala elektriker som talarom hur vi ska göra,så nu har vi fått igång värmen igen eller värmen men allafall fått i en ny propp till värmen,men det går inte att vara här!

Barnen fryser ordentligt det är så kallt att de får rinn snuva och händerna är röda och då har de dubbla kläder och skor på!

Vi har tur i oturen:)
Vi bor nära Mina snälla föräldrar och även äldsta sonen så vi får sängplatser där inatt så vi slipper bli dundersjuka!
Medans jag skriver det här så fryser jag så jag ryser det är kanske 8grader här inne MAX!!

Nu har vi ätit lite tomtegröt och macka och ska snart göra oss klara för att åka till min mamma o pappa för att sova där!

Sov Gott Underbara ni!

Kraaaam!
/en frusen familjenKIDZ ' men som ändå är så tacksamma för all hjälp vi får mitt i allt detta med vårt hus!



Kommentarer
Postat av: angela

Vi spenderar andra natten hemma hos mamma nu. har inte heller nån värme för att dom var tvugna att strypa den några timmar. och i detta väder går de fort innan de går ut och galet segt innan de e varmt igen. tur att vi båda har snälla föräldrar!

kramar till er

2010-02-21 @ 00:15:40
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma
Postat av: Lillmonster

Usch, det är ju det värsta som kan hända. Då är jag faktiskt rätt glad över att jag hyr. Då har man någon att klaga hos i alla fall. :)

Hoppas ni snart får det varmare och kan vara hemma igen.



Kram Kram

2010-02-21 @ 14:37:04
URL: http://lillmonster.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback