Ojoj!!

Vilken dag!

Iskallt i hela huset gör att vi bestämmer oss för att krypa ner i sängen igen.
Inväntar resten av barnaskaran ska vakna,efter det ska vi till min mamma o pappa för att barnen inte ska förvandlas till istappar här inne!

Jag,Melwin,Eddie och Thomas krype ner under en mängd varma täcken,det kommer arbetare eller de var ju här redan vid 7 i morse.De går ner under huset och kollar vad som hänt!

De värmer på rören och stänger igen luckan som de arbetare som varit där i förra veckan helt glömt att stänga och nu orsakat oss frysna rör igen grrrrr!!!Efter ett tag kommer kallvattnet jippi! Vi har vatten allafall!!Vi kan gå på toa och spola ''Viktigt'' jag kan även få mitt livsviktiga kaffe!

Nu finns de hopp om att det även kommer varmvatten!

Vi ligger och kollar på barnprogram och halvslumrar i brist på annat(jag tjurar för jag ville jobba,lördagar är så roliga alla är glada det är ju helg och det smittar av sig)älskar att jobba lördag!

Rätt var det är så smäller det till som en stor explotion vatten sprutar åt alla håll ljudet är enormt,livrädda rusar vi upp var är de barn som inte är inne hos oss!? ''PANIK''

Det är ett rör som sprucket och det sprutar hej vilt i hela tvättstugan gaahh!
'som en sann bloggare borde jag ju taget ett kort på eländet,men tyvärr hade lite annat i tankarna då,eehh är kanske inte en sann bloggare ändå!?'
Men så här ser det ut just nu i mn tvättstuga:(

Tänkte jag skulle visa er vaför jag inte kom iväg till jobbet idag:(


Min bil är ganska insnöad om man säger så!


Snö,snöööö massor av snööö! Mer ska det komma!

Ha en lördags eftermiddag,det har vi planer för att ha vi ska nu hem till mamma o pappa och äta och tina upp oss lite ''hihi''

Kram alla!



Kommentarer
Postat av: hanna

men det är ju helt osannolikt! Är ju ingen hejd på ert elände! :-O

2010-02-20 @ 19:40:49
Postat av: jessica

Och vet du!!

Det är ännu värre nu:( är på väg till mor o far vi får sova där det är ca 8grader här!!

brrrrr!



kram

2010-02-20 @ 22:17:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: helena

oj vad mucke snö ! :o haha

2010-02-21 @ 09:55:01
URL: http://heelenass.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback