Om det bara var rent...

Här hemma nu så skulle jag må som en prinsessa!
Tror aldrig jag någonsin kommer kunna må bra när det är stökigt och dammigt här hemma!

Grejen är den att jag normalt städar typ ''alltid'' eller jag städar ordentligt 2-3gånger på en månad och sen håller jag efter det med att dammsuga skura och plocka varann dag.
Men nu slog jag vad med mig själv att under tiden de renoverar här nere så skiter jag i städningen då det är ogjort på en timme..
Men på något vänster faller då allt,jag gör typ INGENTING!!
Jag blir slö och orkeslös,lat och bekväm!!

Bara att sätta på en tvättmaskin är ju asjobbigt(det gör jag normalt bara i farten)Bädda sängen är ett måste som kan ta ett par tre timmar för mig att få¨gjort!Plocka upp och ställa ordning leksaker vad är det!!

Nu sitter jag och är deppig för det ser ut och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv!!


VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG???



Kommentarer
Postat av: angela

Vännen, du måste släppa pressen på dig själv!

Du är underbar och bäst! allt är inte ditt fel!

Stor kram

2010-02-18 @ 13:14:36
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback