Pladder!!

Idag jobbar jag bara halva dagen 'igen' Eddie är inte pigg än tyvärr men det börjar gå åt rätt håll.

Jag är så trött på att vakna av byggarbeten i mitt hem,det sågar och borras så man tror taket ska lyfta vilken sekund som helst,men mycket snart är det klart och det ska firas!!

Planerer för fullt hur vi ska fira av det!!

Thomas kom hem igår och sa att han bokat vadstena simhall en timme varannan lördag efter 15:00 vilket jag tycker var en bra ide' och barnen de jublade högt!!

Tror han har rätt i att vi behöver komma hemifrån lite oftare och detta är ju något barnen gillar och jag behöver röra på mig,simma ska ju vara bra och det gillar jag!

Nä jag vet ärligt inte vad jag ska skriva om idag haha så det bli pladder bara:)
Kan ju visa er en bild på:

Bugaboo cameleon o bee med ståbrädan på (det är ju många som frågat efter)

Sen sprang jag på en festlig bild på ett ihopklipp av två been i väntan på den ''riktiga bugaboo syskonvagnen''
Vad tycker ni?


Ha en underbart fin dag alla!!
Kram/J



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback