Telefonkö...

Åhh!
Nu har jag väntat i telefonkö i ca 45min för att bli uppringd om 20-30 min!!!!
Sjukvården grrrrr!!!

Nu kommer jag försent till jobbet,och vi har massor att göra idag!

När ska jag lära mig att ladda min mobil i tid!!

Vill tipsa er alla om!



Vi kommer inte snåla,för vi behöver platsen akut!!
Så skynda fynda!!

Alla paket innehåller välkända märken med superbra kvalite'!
Ni som bor i närheten kan givetvis även komma för avhämtning av fyndpaketen om ni så önskar!


Ha en fin dag alla!

Kram/J


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad sa doktorn då?

2010-02-10 @ 19:48:24
Postat av: jessica

Mailar till dig istället puss

2010-02-10 @ 21:14:47
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback