-

vad fort det går,nu är det redan lördag igen!
Min Kidz-lördag...

Jag gillar att jobba lördag:)det går alltid så fort!

Efter jobbet ska jag ta en tupplur(har jag tänkt) men det brukar aldrig bli så sen..
Men jag planerar för det allafall,har typ inget sovit alls inatt,har en svidande och kliande känsla i hela kroppen,utslag på rygg/mage/bröstkorg som ser ut som myggbett och en feberkänsla i kroppen..
''jag har haft vattenkoppor och alla andra barnsjukdomar,de jag inte haft är jag vaccinerad mot''

Någon som vet vad det kan vara??

Nu ska jag krama och busa med mina busiga innan jag åker!

Ha en underbart fin dag alla!

puss/jessica

Tack alla ni som läser,det är så kul att se att ni kommer tillbax trots mina dåliga inlägg och brist på fräcka roliga inlägg!

Kram o puss igen!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Du som är en erfaren småbarnsförälder. Vad ger man till minstingen som fyller ett år i present? Känns som vi har de flesta saker man kan tänkas behöva redan eftersom de två äldsta har fått dem. Vi har gåvagn, gunghäst, dockvagnar, saker att åka på typ åkdjur, brandbil och cykel :-O Kom med tips som finns på kidz så kan jag beställa samtidigt som åkpåsen till bee :-D kram!

2010-01-30 @ 14:15:34
Postat av: jessica

Hanna

Jag vet ngt som många köper som dop/ett-års present:)

Jabadabado fötålj,de är riktigt poppis och finns i olika färger..

Ska tänka ut mer grejer<3



Kram min vän!

2010-01-30 @ 18:24:59
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

hmmm, de äldre barnen har varsinn vit gungstol och vi har jabadabado stolar och bord iofs funderar Såg att ni hade söta ryggsäckar, funderar även på brio järnväg -men det har inte ni va?, kanske en sån där teletubbie som står upp och dansar?

2010-01-30 @ 18:36:26
Postat av: Hanna

Är rätt sugen på en sån där fåtölj :-D Blir nog en beställning snart :-) Har ni städat klart än? Blev helt trött av den där listan :-D

2010-01-31 @ 18:21:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback