Blåsa ballonger...

och hänga upp dem och fixa godispåsar står som nr ett på listan nu:)efter det blir duka fram!
Hämta tårta gör thomas och maten den är klar den med så nu är det bara att invänta gäster sen så blir det kalas för hela slanten,hoppas hoppas det blir bra för min lilla tjej har pratat och drömt om det länge nu:)

tyvärr kan jag inte ladda över bilder just idag(har ju massor på mitt lilla födelsedagsbarn ♥ bilder kommer så snart jag fattar vad det är för fel!

Undertiden kan ni få se på ngt helt underbart ♥

åhhh tror ni det är tufft att tacka nej eller *snyftar*


Jag vill så det gör ont,men mitt förstånd säger mig att det är fel tid i mitt liv just nu!
Vill inte skriva det men gör det ändå,det finns en liten söt Tik kvar med namnet Bianca ♥ så har du ett stort hjärta och mycket tid så rusa in på www.vitkinds.com aj det gör ont för hon är min *i mina drömmar*

Visst är de för söta ♥

Ha en fortsatt fin dag!



Kommentarer
Postat av: Tina

Så söta:)

2010-01-12 @ 15:24:05
URL: http://magnefix.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback