Dagen är här..

Idag bär det av till Norrköping med lilla Alicia,det är idag som jag oroat mig för som så många gånger förr med alla dessa sjukhusbesök med min lill tjej,det är som Fiddelie sa imorse jag tycker faktiskt synd om Alicia det är ju alltid hon som ska till sjukhus medans vi andra slipper ''min lilla tjej med stora hjärtat''.

Jag tror att från den dag mitt första barn föddes,föddes även min oro på riktigt!
Jag läste någonstans att från att man blir mamma så är det som att leva med hjärtat utanför kroppen och mitt finns på typ 8 olika ställen så min höga puls är nog lättförklarad:)

Har laddat över bilder från kameran som jag tog igår och jag måste bara få visa me too's vår jacka!
Nu klär ju denna modell i allt,men den är verkligen jättefin!




Jag kommer om Alicia mår piggis när vi kommer hem lägga in dem på shopen(som jag inte vågar skriva nu;),ifall FL-spioner är på min blogg,och jag råkar skriva ngt i mina favotrådar:D..
Likaså dessa fina tunikor,som allafall inte jag kommer leva utan på mina tjejer:)




SS2010 känns riktigt bra än så länge:)

Någon som märker att jag pladdrar på som en toka för att jag vill tänka på annat än vårt besök på lasarettet!

Nä nu ska jag plocka undan frukost och bädda min säng,sen åker vi!


Ha en underbart fin dag alla fina söta ni!

Kram/J







Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas dagen gått bra! Kram

2010-01-26 @ 15:29:30
Postat av: jessica

Hanna

Underbara vän <3!

tack för du bryr dig om oss,det uppskattar jag så mycket!

Allt gick ok,men det var nog bland det jobbigaste jag vart med om:(hon hade så ont min lilla fina tjej!

kram

2010-01-26 @ 19:55:01
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback