Jag <3 mitt jobb!

Vilken dag på!
Har haft telefon i handen hela dagen,vilket är kul!
För jag får prata om det jag gillar och med så trevliga människor vilket toppen jobb jag har!
Så vad är det fröken Ax gillar då?!

Jo barnvagnar jag är galen i barnvagnar ''fnissar med pirr i underton''

Håller på att lära mig Urban Jungle/swift och jag har allt lite tur jag som har en god vän som är proffs på ämnet!
♥tack min vän ♥
Men det är så kuuuul att få lära sig och jag ska ta mig sjutton inte ge mig förrän jag kan dema den med bravur:)


Gillar den starkt redan nu,och har förstått att det är många som gör det eftersom telefonen gått varm idag:)


Vi har en helt ny sulky som heter Nuna buggy som jag måste lära in med,tror den kan bli en himla bra resevagn blir typ helt platt ihopfälld...

Vad tror ni??
Visst är det lite gullig:)

Måste plugga in nyheterna från Teutonia med:)
Mina favoriten just nu är åkpåsen den är bara så bra!

Smart eller hur ♥

Måste även visa något annat som blivet riktiga favoriter här hemma,vilket jag kan förstå *vill med ha* men så mycket garn finns nog inte ''hihi''
Alicia o Fiddelie är så kära i sina nya tröjor som Mormor stickat att jag får vara glad om de tar av dem när de ska sova:)

Älskar känslan att ta på dem hemstickade tröjor ♥ de är så speciella!

Nu ska jag sova för imorgon är det en ny arbetsdag och jag är fortfarnde så trött att jag inte fattar att man kan var så trött,tur att det är natt nu och alla sover så jag kan göra det med zzZZZZzzzzZZZzzzZzZzzzz....

God Natt mina goa läsare!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback