eehhhh

Enl FL så säljer jag numer samojed hundar!!
Är ärligt ganska trött på deras sätt att sköta upprätthållningen på deras forum!

Man får bete sig hur illa som helst mot varandra nedlåtande och i många fall riktigt rått!

Men att länka till en liten hundvalp,det får man inte!!Jag säljer inte Samojeder dock gillar jag dem mycket!
Igår länkade jag till ett inlägg i min blogg med en bild på en liten valp och bad dem hjälpa mig att stå emot den lilla valpen!!

Ingenstans i det inlägget länkar till något som kan göra reklam!

Ingenstans på FL har jag namn på min butik och jag länkar aldrig till den,jag är Jessica på FL inte företagare då hade jag haft en länk till min butik där,jag har ingen som helst rätt att prata om något!
Man får tänka sig för i varje ord man säger och gör!

Ok om jag ex:

Söker du rosa köksluckor,så har vi det i vår butik!
Eller
Idag har vi extra bra pris på tulpaner!

men det gör jag inte,jag vill bara vara där hänga med mina vänner som finns där!
Hänga med dem som har samma intresse som jag!

men enl FL så ska jag väl sälja butiken och flytta från orten byta namn för att få säga ngt!

jag tycker det är dåligt!

jag vet att det finns fler butiksägare på FL som hänger trådar om ex kläder och det är ok?
vart drar de gränsen?





Kommentarer
Postat av: Caroline

Va? Har du blivit tillsagd för du länkat till hunden?? Hur kan de hoppa på dig för det? :(

2010-01-25 @ 13:39:20
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nä vad har de sagt nu då? Du försvinner väl inte från FL? Hoppas jag inte satt dig i klistret genom att rek. kidz i trådarna :-( kram

2010-01-25 @ 15:18:46
Postat av: jessica

Jopp jag fick varning pga av att jag länka till den vita lilla hårbollen i min blogg...



hanna

Kära vän inte alls och jag är så oerhört rörd av dina tips om kidz,jag får en glad min och känner mig helt varm varje gång någon tipsar om kidz,ni är bäst mina fina <3



kram

2010-01-25 @ 22:28:54
URL: http://familjenkidzsblogg.se
Postat av: Hanna

pustar ut

men det var väldans vad kinkigt det var nu då? hur kan de tro att du säljer hundar?

2010-01-26 @ 15:31:17
Postat av: Kicki

Jag vet vad du menar. Jag får tänka till både en och två gånger innan jag skriver i bugga tråden på FL. Om man formulerar sig fel så är de på en med en gång att man gör reklam för sig själv...men i andra trådar så finns det folk som till och med har sin bloggadress i sidfoten trots att de säljer saker på bloggen. Det verkar vara skilnad på folk och folk!

Kram

2010-01-28 @ 17:52:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback