En kopp kaffe....

När den är slukad blir det jobba som gäller:)
Packa order för fulla muggar,misstänker att det är en hel del att skicka:)

Annars har jag mest tagit det lugnt hela förmiddagen,Mirellah har följt med en kompis till tranås och Nathalie o Emilia har satt sig på bussen till Linköping shopping shopping de älskar att shoppa precis som jag:D
småbarnen o jag kollar på en kul film på TV4 de har haft mycket bra barnfilmer vid 11.30 sen julafton det gillar jag:)

Något som är mindre bra är Vi har inget varmvatten!! jag blir galen!jag kan inte duscha och jag är morgonduschare kan inte vakna vill inte gå ut och vill inte att det kommer ngn hit innan jag duschat!!
Nu måste jag åka och jobb oduschad och det är katastrofångest med panikkänslor!
Hur ska det gå?Det går inte att försöka duscha för det är ISKALLT!!





Ni får ha en underbart fin dag allihop♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback