En sån här ska jag ha....

Jag behöver och vill ha en sån här vän ♥


Tänk vad mysigt det skulle vara en vän som du som alltid finns brevid mig,du kommer finnas var gång jag vill gråta ut,du kommer med glädje följa med mig ut,du kommer gilla att mysa och leka.
Det skulle vara så underbart ♥

Det viktiga är frågan om jag kommer finnas brevid dig,om jag kommer finnas för dig när du är ledsen,kommer jag med glädje följa med dig ut!!

Jag tror det men det räcker inte,jag måste veta!!

Lilla Bianca i annat liv då hade det blivet vi!

Underbara Hund du är värd så mycket mer än jag kan ge dig ♥



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej Jessica jag vill gärna fortsätt följa din blogg och hoppas att jag får lösen så jag ka nläsa alla inlägg. Föresten ska ni börja sälja småfolk ??? nyfiken Haha Hadet bra kram Magdalena

2010-01-24 @ 20:03:13
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: jessica

Magdalena

Skickar lösen till dig när jag kommit på ett bra;.Kul att du följer min blogg,jag brukar titta in till dig med:)

Vi kommer byta ut märken och småfolk är ett vi kommer ta till:)

kramiz

ha det underbart fint du med vännen!

2010-01-25 @ 08:06:24
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback