Ett litet hej bara...

Jag är som alltid helt slut efter en hel dag på jobbet med fullrulle,nu har jag placerat mig i soffan och här sitter jag bara och tittar mig trött omkring!
Jag ORKAR inte göra ett dugg till idag,så det var nog lite tur i oturen att jag inte fick med grunts hem idag.
För då är jag säker på att jag satt igång med  det nu och envis som jag är fortsatt med det halva natten:D..

Vi fick vår första leverans av grunts idag och jag är så grymt nöjd att vi valde att ta in dem,de är så tuffa men ändå söta svårt att förklara men ni kommer få se dem inom en mycket snar framtid,vi började plocka upp dem idag och kommer fortsätta med det imorgon:)


När det är klart så tror jag vi plockar upp villervalla!
V5kommer första leveransen av Katvig det kommer också bli himla kul,nya färger och minns jag rätt tryck,hursom det kommer bli en superkul vår att jobba som jag gör:)

Christer var ju besök imorse med och ni kommer inte bli besvikna när jag lagt upp novaStar ss10 det törs jag lova,om ca 2v beräknas de komma ''längtar''

Håller på med designen på vår webshop med är så nervös,tänk om det inte blir bra men det tror jag nog det blir,det känns så allafall...
Bara att allt tar sån tid och vänta och tålamod är inte min starka sida direkt!Jag vill att ha allt klart helst dagen innan jag kom på det hihi'...

nä nu ska jag surfa runt en liten stund sen blir det sängen....

Sov så gott mina vänner!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback