Förlåt min frånvaro

Det är min huvudvärk som håller mig ifrån er;)mina kära bloggvänner ♥...
Kanske även lite av min brist på intressanta inlägg..

Allt är inte rosenrött och jag vill inte skriva elaka saker,då är det bättre att vara tyst:D..

Jag borde ta tag i tvätthögen,men huvudvärken stoppar mig''det går inte att böja ner huvudet'' nä,nä jag försöker inte slippa undan om ni tror det;)funkar inte!

Börjar känna av oron för Alicas  läkarbesök på tisdag:(jag själv är totalt skräckslagen för slangar i näsa/mun och nu ska min lilla tjej ha en slang i näsan ner i magsäcken i ett dygn ''mammas lilla tjej'' men det är ett måste och sådana måste göras...

Igår plockade vi upp Grunts på kidz och lite hoodar och jeans finns redan ute på  webshopen,ber om ursäkt för dåliga bilder,bättre kommer när jag fått igång photoshop i min nya dator:)
Grunts blev mina favoriter på en gång,helt ok priser med bästa tänkbara kvalite' har ni barn mellan 7-8år -16 år?
Då måste ni testa dem!
Här hemma blev det ett -ååhhh mamma kan jag få!
De är så mjuka och sköna men har rätt attityd för åldersgruppen...

Min mamma i högsta hugg med prismärkningen:)..

Nu ska jag ge mig på ett försök att laga middag till de busar som är hemma,bara 4st idag!
sen måste jag sätta igång och jobba!!


Ha en underbart fin dag!

p,s Tusen tack för alla tips om min busige kattkille!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback