Hej alla fina!


Här sitter jag och försöker att komma igång,men jag samarbetar inte bra med mig själv idag;)
Kommer inte igång alls och jag har en hel del att göra faktiskt!

Eddie o Melwin är på dagis,Robin har skjutsat dit dem vilket jag tycker var jättesnällt!
Fiddelie o Alicia leker med barbie i min säng!
Jag sitter med två stora påsar med me too kläder som ska in på kidz,så jag borde verkligen sätta fart!

Mitt hem är kaos utan tvekan,golven är smutsiga,jag borde plocka undan överallt!

Men slö som jag är gör jag just ni inget alls:(...

Min lilla Alicia har ont,jätteont i näsan o halsen,så det ska bli skönt att ta bort slangen måste jag säga,min tappra lilla tjej ♥...

Kramas är alltid bra om man har ont ♥

Igår när vi var uppe på kidz så fick Alicia välja precis vad hon ville ha,när hon varit så duktig!
''även mormor lova henne att hon fick precis vad hon ville:) ''jag sa ta en bugaboo cameleon ado(red) :D'' hihihihi!!

Hon valde att fint smyckeskrin och pärlor!


Mormor o morfars present valde hon en fin barbie med hund:)
''jag får ingen bild ta för,de leker och vill inte bli störda:D''

Vi impulsköpte ett badkar igår kväll,har kollat på ganska många olika och kunde inte samsam alls!
Thomas o jag är så olika på detta plan,jag hade nöjt med ett enkelt badkar,medans han gillar det lilla extra..
Vi fick ett nytt badkar på försäkringen då det vi hade innan inte var godkännt som allt annat curt Wrigfors gjort!

Vi valde mellan dessa:)


Detta ville jag ha:)så snyggt med svart ju!!

Detta ville Thomas ha!

Detta vill jag ha med;)är inte helt gift med glasrutan i badkaret på de ovan om jag ska vara ärlig!
Men den var viktig för Thomas!

Till slut så sa jag ta det du vill ha,så det blev detta!


Blir säkert bra med vitt,då vi har svart golv och fondvägg och detaljer i svart kakel,resten är vitt!
vad tror ni??

Nu måste jag sätta fart kram på er och ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: Angela

jo men ring när badkaret e installerat så kommer jag över med en flaska vin och inviger :-)

2010-01-27 @ 17:24:13
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej underbara du :)

Hoppas det går bra med den lilla tjejen..

Du jag såg att det kommer en iphone hållare till buggan.. Kommer ni få in? Jag måste boka en :D

ni får ju in allt annat så :D

Kraaaam

2010-01-27 @ 19:45:22
Postat av: jessica

Hejon:)

tack söta gulliga du puss

den finns på kidz att förboka kostar 220:- och kommer i april:)

2010-01-27 @ 20:58:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback