I söndags efter..

Vi kom hem ifrån ikea,började Nathalie,Mirellah och jag att plocka undan advenstljustakar och julstjärnor ur fönstren,tomtar och julgran försvann redan i lördags...
Så nu har vi inga spår av julen kvar:(mer än minnen då:)...
Tack mina underbara tjejer utan er hade jag nog inte varit klar än:)

Nu ser det ut så här:





Slösade lite pengar på mig själv i söndags med,tror det är första gången i år;)

En Termos som jag önskad  mig så länge:) nu är den min ♥

En påse till bara mig:)


Nu ska jag vika lite tvätt medans Thomas och de små kollar på film däruppe:)

19.30 då ska jag kolla på TV och då måste allt vara klart!

Imorgon börjar allvaret igen,jobbet kommer igång på riktigt inget mer hemma och slöa med barnen ''snyft'' vad fort tiden går när man är hemma:)

Fast jag ska inte klaga,för jag har ju världens roligaste jobb och mina barn här hemma innan jobbet och efter jobbet,kan det bli bättre??
Knappast!

Ha en fin kväll alla:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback