Idag kom Mountain buggy 2010...

Äntligen....

En del av alla kartonger,nu har vi UJ single och swift för omgående leverans ''känns toppen''

Jag föll pladask för UJ flint ♥
Bilden gör den inte rättvis men åh så fin:)

På bilden ser ni uvskyddet som finns i sufletten.
Undra om jag kan få Thomas till att förstå att Eddie måste ha en sån:D...
Blir kanske svårt då Thomas är bugaboofrälst(är ju jag med egentligen)  framför allt nu när de kom med en Iphone-hållare:)
Jag vagn galen!!!
Bugaboo och Uj måste vara en himla bra kombo för alla mammor o pappar:)

Oj nu står det tacos på bordet:) dags att äta lite...

Kram alla!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Ja men visst måste UJ + Bugga vara bästa kombon!!?

Jag har nu en Swift och älskar verkligen den, MEN saknar Buggan... tror jag måste ha en :-)

Finns inte denim längre ?

KRAM Anna

2010-01-29 @ 23:21:24
URL: http://hillasnyahem.blogspot.com
Postat av: jessica

Visst måste det vara bästa kombon:p

Denim finns inte mer tyvärr inte i bas,tror dock vi har toppset och lösa sufletter:)

Är det en hel cameleon du vill ha i denim,så har jag värsta tipset:)



Bugaboo denim limited edition red älskar den<3

Svart chassi med denimbas och top älskar

har massor av bilder på den om du söker på bugaboo red på min blogg:D och ta ännu fler...

Finns i begränsad upplaga och runt 100 i europa om jag minns rätt..

Priset ligger nära cameleon ordn pris 10250:- denna 11 000:-



Kramizz/Jessica

2010-01-30 @ 21:37:32
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback