Imorse...

Kände jag nästan panik när jag blev väkt 05:45 ville bara sova det var det ända som var viktigt just då!
Nu är jag vaken och har duschat sitter med min andra kopp kaffe,men än är jag långt ifrån pigg!!

Igår precis när jag skulle lägga mig fick jag akut huvudvärk en sån stark som gjorde att jag fick kasta ur mig allt maginnehåll det var så läskigt!
Sen somna jag på stört och minns inte att jag varit vaken en ända gång inatt,så jag borde inte vara trött utan utvilad..

Nu på morgonen har jag kul möte med moutain buggy,vi ska göra om en hel del i butiken och behöver mycket bra material för det och P&T o UJ har matchande inredning så det ska planeras,det tillsammans med bugaboos kommer bli så fint:)butiksmaterial skulle komma från teutonia med:)
Vi har stora planer för butiken i år och hoppas vi ska få igenom det vi vill,då kommer inget se ut som nu hehe!

Designen till webshoppen börjar med ta form och nu hoppas jag få se resultat idag,är lite nervös men det ska nog bli bra:)

Det är roligt när det händer saker på kidz!

1/2 börjar mitt nya liv!!
Då måste ni peppa mig lova det!!

Jag får då öka på levaxinen och börja på lchf ''Äntligen''
Det ska bli en promenad varje dag!träna får jag inte så länge jag äter thacapzolen och det gör jag i 1½år till.
Så hoppas jag att jag ska få bort 25kg övervikt ***
Det kommer inte bli lätt,då min förbränning är avstängd konstgjort och att jag just tillsätter en dos var dag av det!
men jag är envis jag,bestämmer jag mig för ngt då blir det så!!
Det är inte jag nu,jag lever i ngn annans kropp och nu ska jag ta tillbax min kropp igen!!

Är det ngn som vill hänga på och kämpa mot kilona??

Ha en underbart fin dag alla !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan.. Jag kämpar redan så det är bara att hänga på.. Ler.. Kram

2010-01-14 @ 19:50:57
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!

Du kommer klara viktnedgången galant, det är jag säker på. Kikar in då och då för att hålla mig uppdaterad om hur det går :-)

Jag kämpar oxå med vikten och ska gå ner ca 20 kg...då hoppas jag bli av med mina mediciner som jag äter för högtblodtryck. Håller redan på lite smått, men tänkte börja skriva lite om det i bloggen för att peppa mig själv till att inte fuska.



Kram

2010-01-17 @ 16:45:39
URL: http://omenmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback