Jag är klar....

Nu har jag jobbat klart för idag och jag är färdig med det jag hade satt upp som helgjobb:)
Härligt!!!

Nu hittar du grunts på kidz,hela pre spring finns där nu!Mysiga färger i cool och soft design!

Nu är klockan mycket och jag ska krypa i säng,men innan det så vill jag visa er en sak!
''kanske ni inte tycker är så roligt som jag,men allafall jag/vi har snart ett badrum igen''

Vårt hus börjar sakta men säkert bli vårt hem ♥..

Idag ringde det en man vars son hade köpt ett hus av xxxxx precis som vi och de hade samma helvete  med sitt hus.
Det rann vatten ur deras väggar och värmen hade de fått stängt av så nu hade de cupevärmare lite överallt i sitt hem..Det är ju för fan sjukt det här,att xxxx bara kan rycka på axlarna och skiter i vad han sätter andra människor i för öden vilket litet kräk!!

Hur i helvete bara kan det få vara så här,lider med denna familj!

Hut går hem och i detta fall,så kommer nog hutet för dig vara riktigt hårt!


Nä go vänner nu ska jag krypa ner hos dessa gosiga barn som är mina,tänk mina vilken lycka!
p,s nu sover de nog hihi men när jag tog bilden var de lite vakna ;)


GodNatt alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback