Morning has broken...

Familjen kidz är uppe och busar som vanligt:)
Två barn är redan på väg till skolan och ett är på G Eddie är klädd och klar.
Melwin o Alicia är lika mig ''Morgontrötta''ligger kvar i min säng och sover åhh vad det är frestande att krypa ner hos dem..

Somnade allt för sent igår och det känns idag,jag måste verkligen jobba med att komma i säng på kvällen...
Funkar inte att sitta upp till 00-00:30 när man ska upp 05:45 ''skärpning Jessica''

Tänkte på en kul sak imorse,vilka kändisar som handlar av oss på kidz:)och det är faktiskt ganska många ''stolt som en tupp''

Linda Rosing och Peter
Thelenius
ex de köpte sin bugaboo ''red'' denim limited edition och jag följer hennes blogg hon är så nöjd med sin vagn:)...
Johanna Aybar Ulf Ekbergs fru har köpt både bugaboo cameleon  och bee av oss:)
Himla kul tycker jag,nu tycker jag det är kul med alla som handlar av oss och det är ju tack vare er alla som vi finns och jag får jobba med det jag gillar allra mest ♥...

Ha en fin dag alla goa!

Lånad bild*





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback