Nu är det värsta över...

Fy det var bland det mest jobbiga jag vart med om:(
Intalade mig själv hela tiden att det var jag som jagade upp mig själv och att det inte skulle vara så hemskt som jag föreställde...
Men det var hemskare än jag företsällt mig!!
Min lilla söta underbara lilla tjej hade så ont och var så rädd,och jag som är hennes trygghet höll fast henne i ett järngrepp likaså hennes Pappa:(
Det gjorde så ont i mig att jag grät jag med,min lilla tjej såg på mig med panik och med en röst som skar i mig Mamma!!Jag vill inte mer det gör jätteont aj,aj,aj!!
Jag ville bara krama och pussa henne och ta bort det onda lika mycket som hon ville,men jag var tvungen att hålla fast henne,usch känner mig som världen värsta Mamma:(...

Nu sitter den allafall på plats och det känns bättre nu,ont i näsan och halsen har hon lite än men inte alls som innan.

Lite kul hann vi med idag med,spela hockey på dagbarnsavdelningen på vrinnevisjukhuset:)



Lilla strumpan somnade direkt på vägen hem(snacka om farlig sovstil,vart till att putta upp liten tjej)


Nu har vi varit hemma en liten stund,vi han även med ett litet stopp på KIDZ:)
så här ser min lilla duktiga tjej ut med ph-mätaren på!

Min lilla underbara duktiga Alicia ♥

Nu väntar vi bara på att få ta bort den igen,timmarna kan gärna gå lite snabbare nu tycker vi allt!

Melwin o Eddie sjunger o dansar lite för storasyster och vet ni,då vart hon faktiskt glad och skrattade igen:)

Älskade små pojkar vad gulliga ni är!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Angela

Tappra underbara tös! Hoppas allt e som de ska.

känner mig elak mot noa nu när alicia säger att de gör ont :-( han hade ju slang så länge. men samtidigt va han så liten så han minns nog inte!

håller mina tummar och tår för er!

kram

2010-01-27 @ 17:19:18
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh stackars lillstrumpan! Hoppas hon mår bättre nu!

2010-01-27 @ 20:05:41
Postat av: jessica

Tack snälla ni Alicia har fått bort den dumma slangen nu:(hon är så glad lilla skruttan:D

Angela Inte är du elak inte,de vänjer sig fort med slangen och alcia är trång i näsa svalg så det gör det säkert mer känsligt.



Underbara vänner ni är,uppskattar er så mycket!

kram

2010-01-27 @ 21:02:01
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Men gumman då!:-( Duktiga duktiga gumman...

2010-01-29 @ 23:05:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback