Nu är jag proppmätt...

Jag har lite tur jag:)
Thomas är lite av en kock,han är ett ess på att laga mat!
Idag blev det en av mina favoriträtter gorgonzolaspäckad lövbiff ''mumma''...
Allt var förberett när jag kom hem från jobbet,så medans jag duschade och fixade de små lagade Thomas klart maten...
Nu har jag ätit som en häst och är både proppmätt och väldigt trött hihi!!
Så bäst att jag släpper lapen och styr min kosa mot diskbänken för jag misstänker att det blir mitt jobb när pappan lagat maten..

-Vad har ni ätit idag mina vänner?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback