Nu börjar det...

Nu är all ledighet slut och jobbarveckorna flyter på som vanligt igen,det har varit så härligt att vara hemma med barnen så länge helt underbart ♥...
Nu är jag faktiskt taggad att jobba och det kommer bli ett år med mycket nyheter.

Idag kommer jag få ge ganska mycket tid till designen på kidz,det kommer hända mycket där nu och jag hoppas det kommer bli bra:)det är min förhoppning allafall!

Nytt år betyder oftast mycket nya vagnar och det gillar jag ;)...

Min favorit är utan tvekan BUGABOO fattar egentligen inte äns själv att jag haft samma vagn hela Eddies vagnperiod,eller ok två vagnar men båda bugaboo vagnar:)

Minns första gången jag såg en bugaboo,när Alicia var nyfödd och jag tänkte herregud!!! Vem vill ha en sån vagn den ser ju hemsk ut!
Men det växte fram någon slags hat/kärlek till den och mitt intresse bara växte och växte jag googlade och läste om bugaboo mer och mer,kände att denna vagn är något extra dock var den lite svår att få tag på(för mig som var feg och inte vågade se mig utanför sverige)menjag gav inte upp och nu har jag kört min älskade Bugaboo i 3½år och gillar den precis lika mycket nu som när jag köpte den om än inte lite mer ♥...



Eddies vagn:)


Skulle jag få en liten sladdis att skämma bort i framtiden,ja utan tvekan kommer det bli en bugaboo även då ♥


ha en fin dag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback