Nu har jag ''kanske'' gjort något dumt!!

jag gjorde att snabbt val och bokade......






























Barnen behöver ha lite kul och har de kul då mår vi bra med ♥
Får bli en alla hjärtansdag present ♥
Du har bokat 9 biljett(er) till
________________________________________________________________________

Disney on ice - Cloetta Center
Cloetta Center
Lör, 13 Februari 2010 kl 18:00

Park.
Platser:
sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 120

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 119

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 118

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 117

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 116

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 115

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 114

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 113

sektion Kortsida Ingång A1, rad 2, plats 112



Totalt belopp: 2355,00 SEK
_____________________________________


vad gillar ni Disney on ice??

KramizzBananixx!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi var på det. Barnen gillade det, jag tyckte det var onödigt, allt svar svindyrt och jag höll på att somna ;)

2010-01-24 @ 21:53:00
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nu är det längesedan jag gick på det, men de gånger jag gått har jag gillat det. Funderade på att gå med dottern, men det får vänta tills nästa år.

2010-01-24 @ 22:13:15
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Anonym

Du har gjort nåt bra! Jag har velat gå med dottern i två år nu, men jag missar alltid biljettsläppet :-D

2010-01-24 @ 23:51:37
Postat av: jessica

Caroline hoppas jag håller mig vaken då ''fniss''



cecilia Kul att höra att du gillar det,jag har varit innan med och gillade att se barnen som var helt förtrollade!



NN håller tummarna att ni får en biljett i år:)



kram

2010-01-25 @ 08:02:14
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Magdalena

ÅH inte var det ngt dumt att boka biljetter till Disney on ice , skulle själv gått men fanns ingen helg jag kunde gå för jag jobbade de helgerna de var i närheten :-( Annars hade det varit roligt att gå med tösen då sonen brukar få åka på Monster Jam :-) Ha det bra kram Magdalena

2010-01-25 @ 12:17:37
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: jessica

magdalena

Du får följa med oss den 13:)

kram

2010-01-25 @ 22:42:42
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback