Nu har vi...........



Njutit av en riktigt god middag:)med alla våra goa barn ♥ när jag har alla mina barn runt bordet känner mig så lycklig och jag vet vad som betyder mest för mig i hela världen..

Mina barn förstås!

Tänk vilka lycka vi haft, inte många förunnat att få 8 underbara friska barn!!

Vad sjutton är lite damm i hörnen eller lite överallt,kladd på speglar leksaker som jag snubblar över.
Eller en fotdödar(= trampa på en legobit) som Robin säger,obäddade sängar vinterkläder i hela hallen,snöiga skor som blöter upp parketen,nersmutsade soffkuddar,en full diskbänk och tomma mjölkpaket i kylskåpet..
Trotsiga tonåringar och olydiga småbarn överfulla tvättkorgar..

Inget är viktigare än ni,mina underbara små trotsiga busiga gulliga söta snälla barn!!
Alla ni åtta har för alltid stulet något för mig!!!!

MITT HJÄRTA!!

Älskar er så det gör ont!

Jag ska bättra mig och försöka strunta i att det måste vara rent och fint jämt,bättre lite smuts i hörnen än ett rent helvete!

Vi avslutade vår festkväll med semlor,och som vanligt blev jag utan!!
''jag är för seg,så de hinner ta slut'' hihi!

Vi har haft en mysig kväll och pratat en hel del ÅHH vad jag älskar att vara 8barnsmor,jag är så stolt över alla mina fina barn:)


Fyra av mina mina åtta mysiga barn!


Nu ska jag sova ''igen'' känner att jag har infektion i kroppen då jag är trött trots att jag sovit tidigare idag!

Imorgon blir det att jaga en nu Toalett ;) har ni tips på läckra toastolar(finns det läckra toaletter) så ge mig gärna dem ''

Puss o Kram!

SOV GOTT MINA VÄNNER!






Kommentarer
Postat av: M

Heeej :)

Du jag vet att ni inte får .. men skickar ni ett villervalla påslakanset om man ber jätte snääälllt?:D Kraaam

2010-01-30 @ 23:05:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback