Nu hoppas jag vi utrotat...

Hela stammen av magsjukan som kom på besök,det luktar allafall rent hus här nu:)Doften av ajjax sprider sig runt i alla rum,bänkar och bord glänser toan kan man dricka ur (eller skulle jag nog aldrig kunna men,men rent är det allafall)tvätten hänger med ren och luktar gott...Hur länge det nu varar;)

Nu ska jag strax lägga mina små och hoppas på att det ska gå bättre än de övriga kvällarna nu efter jul,då de var rent för hemska att få att sova:(borde börjat lägga dem redan vid 16:00 om de ska sova vid 21:00..
Hur funkar det med sovrutiner hemma hos er när ni är lediga?

Önska mig Lycka till nu;)

Trevlig kväll alla!

Nancy om du läser detta ring mig när du har tid:) Kram!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback