Nu ni....

Äntligen har vi vatten igen,tänk vilken lycka:)
Vi gör vågen här hemma och hoppas på att det inte fryser igen,felet var större än de trott och vi är inte 100 säkra än,men det kommer om än inte med väldig fart så vatten i kranar och toaletter igen!!

Har varit på uruselt humör sen igår,men nu känns det lite bättre faktiskt:)Ska ner till VC och göra ett EKG bara för att kolla så det inte är ngt tok då jag haft vag smärta i armhålan ner mot armbågen och det strålvärker ut i ryggen och bröstet,men det är säkert inget fel alls utan bara ngn muskel inflammation.Ont gör det allafall och de vill kolla det då puls och hjärta hör ihop och den hoppar från 118 till 39 så det är lite mycket växling..
Nästan läskigare att ha låg puls faktiskt,för då känns det som om jag ska svimma!
Det får bli VC imorgonbitti för att åka dit idag när jag inte duschat sen i tisdagskväll är ingen hit,så jag lovar första droppen med varmtvattten och jag bor i duschen...

Bäst att ge busarna lite sen lunsch nu,innan de gör mig galen i huvet!!


ha en fin dag alla


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nå nu blir jag orolig :-( Har du varit på VC än? Vad sa de?

2010-01-07 @ 21:28:33
Postat av: jessica

söta Hanna

Vilken rar vän du är som bryr dig om mig kramar i massor

Ska dit imorgonbitti är säkert ingen fara bara utan tror det är en muskel som blivet inflammerad.



puss min vän

2010-01-07 @ 22:44:17
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback