Nu....

Börjar jag tröttna rejält på de små djävlar som sitter och dunkar i mitt huvud så hårt att jag tror att hårfästet ska lossna,lustigt nog är det allra värst på natten när jag ska sova...

Någon som har tips på hur man blir av med envis huvudvärk??

Nog om det:)

Vad har ni för planer för dagen?

Mina är följande:

-Blocket annoser.
-Tvätta sängkläder+ 3dagars tvätt.
-Dammsuga o skura.
-Lägga ut lite nyheter på kidz.

Däremellan ska jag busa med barnen och laga mat!

Min Eddie han är allt lite crazy:)


Med andra ganska lik mig hehe!

Ha en fin Lördag alla goa underbara fina läsare ♥

Vill påminna er alla godingar om att du kan vinna en bugaboo bee till ett värde av 5395:- genom att lägga en order på 500:- eller mer ;)...gäller fram till den 31/1 2010 passa på!!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kör med ipren 400 mg och några liter coca cola. En natts sömn på det och värken brukar vara borta :-)

2010-01-16 @ 18:57:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback