Ohhh

Nu fick jag kameran att funka igen *lättnad* nu sätter jag hänglås på den och bär den med mig  vart jag än går:)

Lite sent men nu kommer vår NyårsAfton:)
'har inte så många bilder,men här kommer de jag fick med'

Meny nyårsafton 2009/2010
kock ''mina underbart goa föräldrar''
Dukning *guld*



Förrätten:
Räkcocktail (den godaste jag någonsin ätit)serverades med nybakt bröd och smör!


Varmrätt:
WOW Provenzale gjord på den möraste Oxefile precis perfekt stekt (gudars vad gott det var)

Dessert:
Himmelskt god hemmagjord glass med daim och maräng och ett fat med alla frukter du kan komma på ''Mums''





Allt var så gott att jag just nu känner för att bita i dataskärmen 'drömmer mig tillbax'



Det var ett supertrevligt avslut på 2009 och en lika bra start på 2010!

Kramizzbanizz alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback