Tjejkväll...

Vi kör en tjejkväll med popcorn och film ''polarexpressen''helt spontant sådär:)

Inga killar är vakna:(de sover sött så jag behöver inte känna mig som en orättvis mamma:)
Mitt mysiga gäng med tjejer alla är mina eller ok då en är min vän Tarjas men jag lånar henne lite och hoppas på att hennes syster kommer med:) hihi!

he



För övrigt har jag gjort något så ovanligt som att städat:)fast idag där uppe!
Farbror Jonas har varit här idag och kopplat färdigt hans hemmabio:)
Så nu har vi en stor filmduk där och barnen är eld o lågar för att få gå på Bio *fniss*

Nu är kevins rum ett film/spelrum!
snällt av Jonas att låna ut den till oss *kram*


Här kan ni se vad killar som är vakna gör:)

oh de är i robins rum,gud vad jag saknar honom min älskade pojke varför blir de stora så fort?

Visst är söt min stora kille ♥

Så vandrar vi vidare till Nathalies rum när vi ändå är uppe och vänder:)


Mirellahs rum med när vi ändå är i farten!


Fiddelians rum:)



Omöblerad för jag har inga möbler hit fniss:D
Det för bli när jag vinner på TRISS!

Nu sticker vi ner igen va?



Alicia säger att den långa tomten är Pappa och jag är den tjocka tanten med ljus hår:)
Hihi!

Nä nu är det bästa att slänga mig på popcornen innan de tar slut!

Kram på er:)





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback