Vad är det för dag??

För de är ingen vanlig dag,för det är FIDDELIES födelsedag!
Grattis min underbara lilla dotter ♥


Idag är du 8 år tänk att det är så länge sen vi fick dig lilla underverk.
Minns det som igår,vi väntade på dig och hoppades på att nu är det dags,men du lurade mig ganska många gånger lilla buse:)
När det väl var dags,då trodde jag det var pepparkaksdegen jag åt upp på kvällen,ack så fel jag hade.
Det tog inte många timmar från vi kom in till BB till vi beskådade vårt femte underverk ♥ älskade under bara lilla Fiddelie ♥

Du föddes med mörkt långt hår som jag aldrig kunde låta bli att pilla på,det var så mjukt och doftade så gott..
Du var så snäll och lugn åt,sov och log,jag var så lycklig mitt lilla hjärta.
Många många timmar vi på promenad gick i ur och skur,följeslagare hade vi med Manne o Bamse ni oss många gånger glatt:)...
Mitt liv var så fullt med glädje:)

Älskade barn du har gett oss så mycket,är så glad att just du kom till oss!

Minns när du nyligen hade börjat prata,lilla söta:)

Du kom till Jennifer o Nathalie med stora ögon lite mer än ett år gammal med skräck-pirrande blick med händerna bakom huvudet och sa:
-ohh en pimpbel åååå den va jäääätte håååårig samtidigt som rufsa i ditt hår:)
Lilla lilla du ♥
Du ville visa oss en spindel som du hittat,en sån där stor äcklig:( funderar än idag hur du kunde veta att det var en spindel du var ju så liten:)men en spindel var det om än kanske inte så hårig hihi..

En liten smart funderare är du,suktar alltid efter att lära dig mer och mer:)

Fiddelie min älskade lilla Tjej♥ jag hoppas din födelsedag blir exakt sådär bra som du och jag pratat:)

ÄLSKAR DIG!!
Kram/Mamma!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback