Vad kul med alla kommentarer....

Tusen tack för dem alla ♥

Jag har åkt på bihåleinflammation och mår bläää!
Imorgon måste jag vara pigg för då ska Alicia sätta ph-mätaren,vi måste åka till Norrköping för de gör det inte på ngt annat sjukhus..
Behöver jag nämna att jag är mer än orolig för detta,vill bara ha det gjort nu!

Nu måste jag göra klart mina busungar,ska ge mig på ett försök att jobba och jag tror det är lättare att jobba än att busa med barnen:)


Ha en fin dag alla fina!

Kram/Jessica


Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig gumman!! Och din tid kommer när du har all ork i världen och kommer klara allt galant, men se till att bli frisk först.. Ler.. Kram Jenny

2010-01-25 @ 10:28:39
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback