Vad ska man hitta på..

med denna dag då?

Jag har faktiskt inget alls på programet,lite olustigt eftersom jag är van att ha massor jag bara måste hinna med,
men så är inte fallet idag:)

Känner mig inte riktigt kry idag så helst hade jag viljat krypa ner under täcket och bara kolla på tv eller slösurfa och sova lite med kanske;)Men det blir det nog inget med,misstänker att mina barn inte går med på det!!

Jag kan tvätta och byta sängkläder kanske-Jaaaa vad kuuul (kanske inte) men det är skönt för alla att krypa ner i nytvättade sängkläder ikväll:)...

Nu drar min lille Melwin i mig och vill busa lite,bäst att passa och leka med han för huuhuu vad de blir stora fort!



ha en fin dag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback