Wiiieee vill inte....

Melwin har åkt på en slänga av magsjuka!
Magsjuka innebär må illa o spy o skita som en gris!

Är det något jag har fobi mot så är det att spy,det är det värsta jag vet,jag har ingen kontroll över helvetet och vet att det bara är att genomlida det hela och det finns bara en väg att gå!!
SPY!!

Lille Mellebelle bus har klarat det galant min duktige lille kille ♥ har använt toan och allt som ska i där hamnade där!

Nu ska jag sätta mig och bita på naglarna likt en nervös nervsjuk ekorre och bara vänta in nästa man som biträder magsjukans ända väg!!


Men innan jag biter på mina naglar så de blöder ska jag skingra mina tankar med att uppdatera lager på rean,såg att det var rejält ös på vissa plagg:)

Gillar inte vår nedräkning på shoppen då det går att lägga 0 lagersaldo i varukorgen och genomföra köp,borde det inte visa på att varan är helt slut och köp av varan ej funkar!
nedräkning funkar men jag vill att när det står 0 i lager,då vill jag att det ska vara omöjligt att genomföra köp när det gäller Rea då den varan som är 0 i lager aldrig mer kommer i lager:(
Någon som vet hur jag kan få det att funka??


Ha en fin dag alla goa vänner!

kram/J






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback