Årets längsta....

Sovmorgon har jag fått idag :-o
Så nu känner jag mig utvilad igen efter några veckor utan sömn :-D

Idag har jag en sån där härlig känsla i kroppen,jag älskar mina barn så himla mycket och jag är så glad att jag har er ♥

Vilket åskväder vi hade igår,lite små panik rådde här :-D

Vi hade huset fullt och som genom ja jag vet inte vad så började det blåsa så träden låg ner utanför fönstren som var öppna slog i takt med varandra,regnet öste in och åskan slog ner med dunder och brak..

Lite halvpanik blev det allt på både stora och små,men in i bilen skulle vi alla :-D

Herregud vad jag skrattde när alla skulle ut i regnet :-D hade jag haft kameran då hade jag fått en bra mängd med kul bilder ;-)

Nu måste jag sätta fart ska joba ett par timmar '' en annan har det ju för bra'' ska bli kul att jobba lite!


Kram på er alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback