Dagens pyssel blir!

Fiddelies Rum:

Vi begav ju så sent igår efter jag städat klart och inhandlade lite möbler till hennes rum.

Så idag ska vi skruva och plocka med det,sen drar jag till Jönköping och hämtar en hylla som var slut i Linköping.

Rummet kommer att gå mycket i vitt,men det tror jag blir bra då kan man blanda ihop lite färger på detaljer.

SMÅDAL Bokhylla med låda Bredd: 79 cm Djup: 33.5 cm Höjd: 165.5 cmSMÅDAL Skrivbord Bredd: 90 cm Djup: 54 cm Höjd: 74 cmLUSY BLOM Matta, kort lugg Längd: 195 cm Bredd: 133 cm Max. lugghöjd: 11 mm
Vita korgar i olika storlekar att lägga sina saker i och ett vitt överkast!
AGEN korg vit Bredd: 30 cm Djup: 30 cm Höjd: 24 cm

p,s Tur att Fiddelie har en så snäll Mormor & Morfar ♥ precis som jag har!


♥                  ♥                   ♥                  ♥                      ♥                                     ♥                                     ♥



Vad ska ni hitta på idag vänner?

Kram o Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback