Den här

Masken hittade vi utanför på gatan i solen :-o



Jag är skräckslagen och får genast läskiga tankar som far runt :-(
Tänk om de är flera stycken och ve och fasa om de kryper in i mitt hus,ligger och spanar i barnens pool eller i vårt skafferi,ringlar omkring på min gräsmatta och biter mina barn...

Varför finns dessa sliskiga kryp för och måste de vara så kan de vara lååååångt från mig och mitt!!

Flugor förbaskade flugor är också en sak som jag hatar just nu,de tar min nattsömn tillsammans med värmen och min allergi..
Tror det är 50 grader i mitt sovrum och lika många flugor som grader,kliande hals och ögon nysattacker och ett snorhorn som är som en vattenkran,täcket klibbar sig fast och en ynka millimeter av utanför täcket och flugorna bombarderar mig...

Jag ska inte klaga det finns värre,men fy tusan vad eländigt det är när man inte får sova :-( och så en sliskigt otäck orm på det!!

Vilken bra start på dagen Hehehe!

Nu sitter vi här inne i soffan och funderar på vad vi ska hitta på,under tiden så är vi sysselsatta :-D


Ha en fin dag alla!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback