Idag är det...

Min sista arbetsdag innan semestern börjar,hela 4 veckors ledigt!
''kommer få jobba lite grann med mail o order packning''
Men på det hela är vi lediga!

Nu ska jag strax åka och lämna min lille plutt hos Mormor o Morfar som kommer upp med honom runt 12:40 så jag kan gå till Doktorn med hans lilla hand..

Får väl önska er en fin dag ''lite avtryck när ni tittar in vore väldigt kul'' Ni är ju ändå ca 80-90 st ;-)

Mina buskatter från igår bjuder jag på :-D


Saknar ''min'' Ozzy  hur mycket som helst!

Hoppas vi träffas igen vännen min ♥



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas det går bra hos doktorn.

Härligt med semester, själv ska man jobba hela sommaren.

2010-07-02 @ 10:05:48
URL: http://www.caessa.se
Postat av: angela

Ha en toppen dag och jag hoppas att allt går bra hos dr!

många kramar och hoppas vi höres i kväll :-)

2010-07-02 @ 12:05:15
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh vad fina era katter är, blir så sugen på att skaffa en till.. Njut av semestern! Kram

2010-07-02 @ 23:42:57
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det gick bra med lilla handen :-) eller fingrarna!

han har hemskt ont,men som det såg ut nu så avvaktar vi...

Men om de svullnar eller blir röda så ska vi tillbaks.

Gulliga ni är som bryr er <3



Jenny katter är underbara min lille Katvig var en blyg liten kille fram tills tuffa Chanel ( Billie ) kom hit så blev han så mycket mer katt <3



Kram

2010-07-03 @ 12:05:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback