Lyckad dag ♥

Igår firade vi vår älskade Robin <3

Jag tror att han hade en mycket lyckad dag '' som han tror är slut nu'' hihi!
Mer kan jag inte säga än hehe :-D

Var så kul att så många släkt och vänner kom för att fira vår Robin och gjorde hans dag så bra :-)







Lyckades blåsa ut alla 20 ljusen ''undra vad han önska sig''


Ed Hardy tröja med pengar '' vill jag med ha''

Massor av presenter fick han min stora kille :-)


kramar blev det med :-)


Nu hinner jag inte lägga in mer bilder :-D måste fixa till det här hemma innan jag ska åka lite ärende.

Tack alla som firade min älskade Robin igår!

Kram alla!



Kommentarer
Postat av: emma

vad härligt det ser ut!!

2010-07-11 @ 10:04:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback