Middag..

Vad svårt det är med middag mitt på dagen i denna värmen,barnen behöver ju få i sig något allafall.
Idag fick det bli lasange och sallad ute på altanen ''de åt väl ok'' men inte bra precis.


Kan förstå dem,känns som om fil och macka är ett bättre alternativ eller kanske kräm och mjölk.

Vad äter ni mina vänner när det är så här varmt?

Ikväll ska jag fixa till något gott på det här.



Mumma ♥

Nu ska jag ge mig på ett försök att dammsuga och skura,jag vill lova att det behövs efter barnens badspring ut och in med gräsiga,grusiga sommarfötter :-D

Kramixx på era alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback