Min nya fina väska...


Igår kom min nya fina väska,var lite osäker om den var min stil.
Men jag tror nog den får stanna kvar :-D..



Ingergärd vi får beställa väska i veckan så du med får en :-) tror jag ska beställa en LV med i större format.
Kom ner när du har tid så fixar vi det.

Hela dagen har gått till att städa och säkert blir det samma sak imorgon då övervåningen ska städas.
Men himla skönt när huset är rent.

Kvällen gick till att laga mat ''köttbullar som jag för övrigt inte gillar alls'' men resten av familjen gillar dem ;-) så då får man offra sig lite.


Lagade lite extra för att ge min kära Mormor o Morfar ♥

Vill ni se mina fina katter?
Klart ni vill :-D


kusinkatter ;-)

Hihihi!!

Ska jag äta upp dig eller??

Skulle inte tro det!!!


Vi kan väl kramas istället..



Eftersom jag bildbombar så kan jag väl fortsätta med lekparken när värsta åskvädret slog ner ett stort träd.


Nu ska jag krypa i säng!!

Godnatt mina vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback