♣ SEMESTER ♣

Idag var det sista dagen för barnen på dagis och min sista dagpå kidz innan min semester börjar hela fyra veckor härliga dagar med barnen ♥.
Har försökt hinna med det jag ska,men lik förbaskat missade jag ett riktigt viktigt jobb :-( så nu blir det jobba lite imorgon ändå ;-) ''tur jag gillar mitt jobb''

För övrigt är jag så trött idag och mitt humör är värre än på länge ( jag riktigt känner hur hornen tränger ut i pannan snart börjar jag väl tugga fragga med :-o...

Gillar inte att må så här men,men det är väl bara att gilla läget och försöka undvika andra människor ''synd om det drabbar fel personer''

Nä nu ska jag tvätta lite kläder och lägga in de jag vikt ihop i garderoberna,så kanske jag slipper reta upp mig på tvätten allafall ;-)

Kram på er alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback