Strålande väder!

Kanske drar vi till stranden redan efter middagen,vi får se hur snälla och samarbetsvänliga mina kids är.
Thomas tycker vi kan vänta tills han kommer hem vid fyra,och jag har en del att styra med här hemma så det återstår att se hur det blir med det hela..

Imorgon är det Världens bästa NATHALIES födelsedag!

Så jag har lite att pyssla med till kalaset,tjejen vill ha exotisk planka.
Tips på vad som är gott till plankan tar jag gärna emot ''

Är på växlande humör idag :-D
Har redan fått kört in två busar på rummet som inte hör vad mamma säger :-( öron barn vad har ni dem till :-o
Nu är jag ensam hemma med dem och jag kan pga min hälsa inte springa efter dem ''mitt hjärta pallar inte det''
pulsen är skyhög utan ansträngning så att springa skulle sluta i katastrof...
Då vill jag att de hör när jag säger att de får vara här hemma och inte sticka ifrån mig ( för er som inte vet vart jag bor,så har vi ca 3min till en ganska läskig badplats för små barn ) och de är snabba de små!

Hoppas de en dag ska förstå att jag bara vill dem väl och gör det för jag är rädd om dem!


Nu ska nog passa på att jobba lite medans de leker på sina rum!

Ha en fin dag alla!

p,s för tusan lämna ett hej,snällaaaaa!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback