Urban Jungle Ltd 2010

Urban Jungle Ltd ♥

Idag har jag sett den live och den är så läcker.

Alla tre designerna är så fina,lagom mycket mönster och  på rätt ställen.

Tänkte visa er lite bilder '' vet att det finns barnvagnsnördar som jag även här ''

Börjar med Eclipse som jag tror är min favorit ;-)

Tog en närbild på mönstret i sufletten med :-)

Lite mer bilder på Eclipse..



Midnight var min första favorit av alla tre ''gillar den jättemycket''


Närbild vilket fint mönster ''love''


Dusk är också himla fin!


så fint!


Dessa tre LTD går endast att förbeställa fram till den 13 juli så vill ni ha en?
Boka den redan nu!

Vill även tipsa om vårt ögon godis på kidz!

Bugaboo cameleon mörkgrå bas Rosa eller Blå topp!
9395:- fraktfritt!
cameleon rosa gråcameleon rosa grå

Nu ska jag ta min älskade Lille plutt och gå och sova,imorgon bitti blir det doktorn efter det ska jag jobba och Melwin till min Mamma o Pappa :-)

Godnatt vänner!



Kommentarer
Postat av: angela

åååh jag måste verkligen träffa en kille och få barn igen ;-)

2010-07-02 @ 12:07:09
URL: http://lilleprins.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback