Åh...

Det går förvånasvärt bra idag,är snart klar med övervåningen med :-)...
Två rum kvar '' Nathalies & Mirellahs'' där de just nu håller på att plockar undan så jag kan damma och byta sängkläder efter det är hela huset sånär som på tvättstugan klart ''JIPPI''
Måste givetvis ta ett varv här nere igen ''eftersom att barnen alltid vänder upp och ner på allt när jag plockar däruppe :-( men men sånt är livet :-D rent är det allafall ;-)...


Innan jag går upp igen och hjälper tjejerna färdigt med rummen så ska jag hänga lite tvätt och slänga in en ny maskin :-)

 

Vad gör ni idag?

 

Kram/Jessica



Kommentarer
Postat av: Angela

här hemma e de tvättstugan som har varit på tapeten.... tillsammans med en baksmälla :-o :-o

jag fick barnvakt igår och i natt så jag kunde ha det trevlig med en gammal kompis! och de va ju väldigt välbehövt faktiskt. men jag e då fasen inte van vid att dricka mer än ett glas :-D

2010-06-13 @ 19:23:50
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback